הודעות

מידע אודות המוצר

שם מוצר:

Lexmark C540n, C543dn, C544n, C544dn, C544dw, C546dtn

סוג מכשיר:

5025

דגם (דגמים):

210, 230, 410, 430, 43W, 439, n01, n02, dnw, xd1, xd2, dn1, dn2, gd1, gd2, dw1, dw2, dt1, dt2, gt1, gt2

הודעת מהדורה

2011 יוני

הפסקה הבאה אינה חלה על אף מדינה בה תנאים שכאלה סותרים את החוק המקומי: .LEXMARK INTERNATIONAL, INC מספקת פרסום זה "כמו שהוא" ללא אחריות מכל סוג, בין אם מפורשת או מכללא, כולל, אך לא מוגבל, לאחריות מכללא לסחירות או התאמה למטרה מסוימת. מדינות מסוימות אינן מאפשרות ויתור על אחריות מפורשת או מכללא בטרנסקציות מסוימות, לכן ייתכן שהצהרה זו אינה חלה עליך.

פרסום זה עלול לכלול חוסר דיוק טכני או שגיאות דפוס. במידע הכלול בזאת נערכים שינויים תקופתיים; שינויים אלה ייכללו במהדורות מאוחרות יותר. שיפורים או שינויים במוצרים או בתוכניות המתוארים יכולים להיעשות בכל עת.

הפניות בפרסום זה למוצרים, תוכניות או שירותים אינן מרמזות כי היצרן מתכוון להפוך אותם לזמינים בכל הארצות בהן הוא פועל. כל הפנייה למוצר, תוכנית, או שירות אינה מכוונת להצהיר או לרמז שניתן להשתמש רק במוצר, בתוכנית או בשירות אלה. ניתן להשתמש כחלופה בכל מוצר, תוכנית או שירות שווי ערך מבחינה תפקודית, שאינם מפרים כל קניין רוחני קיים. הערכה ואימות של פעולה בשילוב עם מוצרים, תוכניות ושירותים אחרים, למעט אלה המצוינים על ידי היצרן, נמצאים באחריותו של המשתמש.

לקבלת תמיכה טכנית של Lexmark בקר בכתובת http://support.lexmark.com.

לקבלת מידע על חומרים מתכלים והורדות, בקר בכתובת www.lexmark.com.

אם אין לך גישה לאינטרנט, ניתן לפנות ל- Lexmark בדואר בכתובת:

Lexmark International, Inc.

Bldg 004-2/CSC

740 New Circle Road NW

Lexington, KY 40550

USA

© 2010 Lexmark International, Inc.

כל הזכויות שמורות.

UNITED STATES GOVERNMENT RIGHTS

This software and any accompanying documentation provided under this agreement are commercial computer software and documentation developed exclusively at private expense.

סימנים מסחריים

Lexmark‏, Lexmark עם עיצוב היהלום, ו- MarkVision הם סימנים מסחריים של Lexmark International, Inc.‎, רשומים בארה"ב ו/או במדינות אחרות.

Mac והלוגו של Mac הם סימנים מסחריים של Apple Inc.‎,‏ הרשומים בארה"ב ובמדינות אחרות.

PCL®‎ הוא סימן מסחרי רשום של Hewlett-Packard Company.‏ PCL הוא השם שהעניקה Hewlett-Packard Company לערכה של פקודות (שפה) ופונקציות מדפסת הכלולות במוצרי המדפסת שלה. מדפסת זו נועדה להיות תואמת שפת PCL. פירוש הדבר שהמדפסת מזהה פקודות PCL 3 המשמשות בתוכנות יישום שונות, ושהמדפסת מדמה את הפונקציות התואמות את הפקודות.

כל יתר הסימנים המסחריים האחרים הם קניינם של בעליהם השונים.

הודעה לגבי רכיבים מודולריים

דגמים עם יכולות אלחוטיות מכילים את הרכיבים המודולריים הבאים:

Lexmark סוג/דגם תקינה LEX-M04-001; FCC ID:IYLLEXM04001; IC:2376A-M04001

רמות פליטת רעש

המדידות שלהלן נערכו בהתאם לתקן ISO 7779 ודווחו בהתאמה לתקן ISO 9296.

הערה: ייתכן שמצבים מסוימים אינם יישימים למוצר שברשותך.

לחץ קול ממוצע של מטר 1, dBA

הדפסה

48 dBA

מוכן

לא נשמע


הערכים כפופים לשינויים. ערכים נוכחיים ראה באתר www.lexmark.com.

הנחיית פסולת מציוד חשמלי ואלקטרוני (WEEE)

הלוגו WEEE מציין תוכניות מחזור ונהלים ספציפיים עבור מוצרים אלקטרוניים במדינות האיחוד האירופי. אנו מעודדים את מחזור המוצרים שלנו. אם יש לך שאלות נוספות על אפשרויות מחזור, בקר באתר האינטרנט של Lexmark בכתובת www.lexmark.com לחיפוש מספר הטלפון של משרד המכירות המקומי.

הודעה על רגישות לחשמל סטטי

סמל זה מזהה חלקים הרגישים לחשמל סטטי. אין לגעת באזורים הסמוכים לסמלים אלה בלי לגעת תחילה במסגרת המתכת של המדפסת.

ENERGY STAR

כל מוצר של Lexmark הנושא את הסמל ENERGY STAR על המוצר או במסך ההפעלה מאושר כתואם לדרישות של Environmental Protection Agency (EPA) ENERGY STAR בהתאם לתצורה שנקבעה בעת שהמוצר שווק.

נתוני טמפרטורה

טמפרטורת סביבה

15.6-32.2°C (60-90°F)

טמפרטורת משלוח ואחסון

-40-43.3°C (-40-110°F)


הודעת לייזר

המדפסת מאושרת לשימוש בארה"ב על פי דרישות DHHS 21 CFR Subchapter J עבור מוצרי לייזר Class I (1)‎ ובמקומות אחרים מאושר כמוצר לייזר Class I בהתאמה לדרישות IEC 60825-1.

מוצרי לייזר Class I אינם נחשבים מסוכנים לשימוש. המדפסת כוללת בתוכה לייזר Class IIIb (3b)‎ המסווג כלייזר gallium arsenide‏ 7 מיליוואט הפועל באורך גל של 655-675 ננומטרים. מערכת הלייזר והמדפסת מתוכננים באופן שבשום מקרה אין גישת אדם לקרינת לייזר שמעל לרמת Class I במהלך הפעלה רגילה, תחזוקה של המשתמש או תנאי שירות מומלצים.

תווית הנחיות בנושא לייזר

ייתכן שתווית הודעת לייזר תהיה מודבקת למדפסת זו כפי שמוצג:

צריכת חשמל

צריכת החשמל של המוצר

הטבלה הבאה מתעדת את מאפייני צריכת החשמל של המוצר.

הערה: ייתכן שמצבים מסוימים אינם יישימים למוצר שברשותך.

מצב

תיאור

צריכת חשמל (וואטים)

הדפסה

המוצר מפיק פלט של עותק קשיח מקלט אלקטרוני.

480 W (C540, C543); 500 W (C544, C546)

העתקה

המוצר מפיק פלט של עותק קשיח ממסמכי מקור קשיחים.

לא רלוונטי

סריקה

המוצר סורק מסמכי עותק קשיח.

לא רלוונטי

מוכן

המוצר ממתין לעבודת הדפסה.

34 W (C540, C543); 36 W (C544, C546)

חיסכון בחשמל

המוצר נמצא במצב חיסכון בחשמל.

<18 W (C540); <16 W (C543, C544, C546)

מכובה

המוצר מחובר לשקע בקיר, אולם מתג ההפעלה מכובה.

0 W


רמות צריכת החשמל המפורטות בטבלה הקודמת מייצגות מדידות זמן ממוצע. צריכת חשמל ברגע מסוים עשויה להיות גבוהה בצורה ממשית מהממוצע.

הערכים כפופים לשינויים. לקבלת הערכים הנוכחיים, ראה www.lexmark.com.

חיסכון בצריכת חשמל

מוצר זה כולל מצב חיסכון בצריכת חשמל, הקרוי Power Saver. מצב חיסכון בחשמל שווה ערך ל'מצב שינה'. מצב החיסכון בחשמל חוסך אנרגיה באמצעות הורדת צריכת החשמל בפרקי זמן ממושכים שבהם אין פעילות. מצב החיסכון בחשמל מופעל באופן אוטומטי לאחר שהמוצר אינו פעיל במשך פרק זמן קבוע מראש, הקרוי פסק הזמן של Power Saver.

ברירת המחדל של היצרן לפסק זמן למצב Power Saver היא (בדקות):

20 דקות (C540, C543); 30 דקות (C544, C546)


באמצעות תפריטי התצורה, תוכל לשנות את פסק הזמן עד למעבר למצב חיסכון בחשמל ולהעמידו על פרק זמן החל מדקה אחת ועד 240 דקות. אם תקבע ערך מספרי נמוך לפסק הזמן עד למעבר למצב חיסכון בחשמל, הדבר יצמצם את צריכת החשמל אך עלול להאריך את זמן התגובה של המוצר. אם תקבע ערך מספרי גבוה לפסק הזמן עד למעבר למצב חיסכון בחשמל, התוצאה תהיה תגובה מהירה, אך גם חיסכון קטן יותר בחשמל.

מצב כיבוי

במוצר זה קיים מצב כיבוי אשר צורך עדיין כמות קטנה של חשמל. כדי להפסיק לחלוטין את צריכת החשמל של המוצר, נתק את ספק הכוח משקע הקיר.

צריכת אנרגיה כוללת

לעיתים, שימושי לחשב את צריכת האנרגיה הכוללת של המוצר. היות שדרישות צריכת החשמל ניתנות ביחידות מתח או בוואטים, כדי לחשב את צריכת האנרגיה, יש להכפיל את צריכת החשמל בזמן שבו המוצר נמצא בכל מצב. צריכת האנרגיה הכוללת של המוצר היא סכום השימוש באנרגיה של כל מצב.

הודעות תקינה עבור מוצרים אלחוטיים

סעיף זה כולל את מידע התקינה הבא המתייחס למוצרים אלחוטיים המכילים משדרים, לדוגמה, אולם לא מוגבל לכרטיסי רשת אלחוטיים או לקוראי כרטיסים חכמים.

חשיפה לקרינת תדר רדיו

עוצמת הקרינה של התקן זה נמוכה בהרבה ממגבלות החשיפה לתדר רדיו של ה- FCC וסוכנויות תקינה אחרות. יש לשמור על הפרדה מינימלית של 20  ס"מ בין האנטנה ובין אדם כלשהו על מנת שהתקן זה יעמוד בדרישות החשיפה ל- RF של ה- FCC ושל סוכנויות תקינה אחרות.

אחריות מוגבלת והסכם רישיון עבור תוכנת LEXMARK

אנא קרא בקפידה לפני השימוש במוצר זה: על ידי שימוש במוצר זה, הנך מסכים לכל התנאים וההתניות של אחריות תוכנה מוגבלת והסכם רישיון זה. אם אינך מסכים לתנאי אחריות תוכנה מוגבלת והסכם רישיון זה, עליך להחזיר מייד את המוצר ללא שימוש ולבקש החזר כספי של הסכום ששילמת. אם אתה מתקין מוצר זה לשימוש על ידי גורמים אחרים, הנך מסכים להודיע למשתמשים ששימוש במוצר מעיד על קבלת תנאים אלה.

הסכם רישיון תוכנה של LEXMARK

הסכם רישיון זה ("הסכם רישיון תוכנה") הוא הסכם משפטי בינך (אדם בודדת או ישות בודדת) לבין Lexmark International, Inc.‎ ‏("Lexmark") אשר, עד במידה ומוצר או תוכנת Lexmark שלך אינם מכוסים באופן אחר בהסכם רישיון תוכנה כתוב כלשהו בינך לבין Lexmark או ספקיה, חל על השימוש שלך בכל תוכנה המותקנת או המסופקת על-ידי Lexmark לשימוש בשילוב עם מוצר Lexmark שלך. המונח "תוכנה" כולל הוראות הנקראות על-ידי מכונה, תוכן שמע/חזותי (כגון תמונות או הקלטות), ומדיה קשורה, חומרים מודפסים ותיעוד אלקטרוני, בין אם הוא משולב או מופץ יחד עם או לצורך שימוש עם מוצר Lexmark שלך.

  1. הצהרת הגבלת אחריות לתוכנה. Lexmark אחראית לכך שהמדיה (למשל דיסקט או תקליטור) שעליה התוכנה (אם קיימת) מסופקת, נקייה מפגמים בחומר ובעבודה בתנאי שימוש רגילים לאורך תקופת האחריות. תקופת האחריות היא תשעים (90) ימים ומתחילה בתאריך שבו התוכנה מסופקת למשתמש הקצה המקורי. אחריות זו חלה רק על המדיה של התוכנה שנרכשה כחדשה מ- Lexmark או מסוכן או מפיץ מורשה של Lexmark. Lexmark תחליף את התוכנה אם ייקבע שהמדיה אינה עומדת בתנאי אחריות מוגבלת זו.

  2. הסתייגות והגבלת האחריות. פרט למפורט בהסכם רישיון זה ולמידה המרבית המותרת בחוק התקף, חברת LEXMARK וספקיה מספקים את התוכנה "כמות שהיא", ומסתייגים בזאת מכל אחריות ותנאים אחרים, בין אם מפורשים או מכללא, כולל, אך אינו מוגבל, למניעת עבירות, ליכולת סחירות ולהתאמה למטרה מסוימת, ולהעדר וירוסים, הכול ביחס לתוכנה. במידה ו-Lexmark אינה יכולה, על-פי חוק, להסתייג מרכיב כלשהו של האחריות מכללא לסחירות והתאמה למטרה מסוימת, Lexmark מגבילה את משך האחריות במקרה זה לתקופה של 90 יום של האחריות המוגבלת עבור התוכנה.

    יש לקרוא הסכם זה ביחד עם הוראות סטטוטוריות מסוימות, כפי שיהיו בתוקף מעת לעת, המורות על אחריות או תנאים או המטילות התחייבויות על Lexmark אשר לא ניתן לשלול או לשנות אותן. אם חלות הוראות כלשהן מסוג זה, אזי במידה ו- Lexmark יכולה לעשות כן, Lexmark מגבילה בזאת את חבותה בגין הפרה של אותן התחייבויות לאחת מן האפשרויות שלהלן: מתן עותק חלופי של התוכנה או החזר של המחיר ששולם עבור התוכנה.

    התוכנה עשויה לכלול קישורי אינטרנט ליישומי תוכנה אחרים ו/או לדפי אינטרנט המאוחסנים ומופעלים על ידי צדדים שלישיים שאינם קשורים ל- Lexmark. אתה מכיר בכך ומסכים לכך ש- Lexmark אינה אחראית בכל צורה שהיא לאחסון, לביצוע, להפעלה לתחזוקה או לתוכן של יישומי תוכנה ו/או דפי אינטרנט מסוג זה.

  3. הגבלה על תרופות. במידה המרבית המותרת על פי הדין החל, כל חבות של Lexmark על פי הסכם רישיון תוכנה זה מוגבלת במפורש לגבוה מבין המחיר ששולם עבור התוכנה וחמישה דולר ארה"ב (או שווה ערך במטבע המקומי). התרופה היחידה שלך בכל מחלוקת על פי הסכם רישיון תוכנה זה תהיה לבקש לגבות את אחד מבין הסכומים האלה, ועם תשלום סכום זה, תהא Lexmark משוחררת ופטורה מכל התחייבות או חבות נוספות כלפיך.

    בשום מקרה לא יישאו Lexmark, הספקים שלה, חברות הבת שלה או המפיצים שלה בחבות בגין כל נזק מיוחד, נלווה, בלתי ישיר, נזק לדוגמה, נזק עונשי או תוצאתי (לרבות אך ללא הגבלה - אובדן רווחים או הכנסות, אובדן חסכונות, הפרעה בשימוש או כל אובדן של נתונים או רשומות, אי דיוק בהם או נזק להם, בגין תביעות של צד שלישי או נזק למקרקעין או מיטלטלין, בגין פגיעה בפרטיות - הנובעים מן השימוש או אי-היכולת לעשות שימוש בתוכנה, או הקשורים לכך בכל צורה שהיא, או הקשורים באופן אחר לכל הוראה של הסכם רישיון תוכנה זה), ללא תלות באופי התביעה, לרבות, אך ללא הגבלה, הפרת התחייבות או חוזה, נזיקין (לרבות רשלנות או אחריות קפידה), וזאת אף אם Lexmark או הספקים שלה, הגורמים הקשורים לה או המפיצים שלה קיבלו הודעה על האפשרות לקרות נזקים כאמור, או בגין כל תביעה שלך בהתבסס על תביעה של צד שלישי, למעט במידה והחרגה זו של נזקים תיקבע כבלתי תקפה מבחינה משפטית. ההגבלות המצוינות לעיל חלות אף אם התרופות האמורות אינן ממלאות אחר המטרה היסודית שלהן.

  4. חוקים מדינתיים של ארצות הברית. האחריות המוגבלת לתוכנה זו נותנת לך זכויות משפטיות ספציפיות. ייתכן שמוקנות לך זכויות נוספות, המשתנות ממדינה למדינה. מדינות מסוימות אינן מתירות הגבלות על משך התקופה של אחריות מכללא או החרגה או הגבלה של נזקים נלווים או תוצאתיים, ועל כן ההגבלות המצוינות לעיל אינן חלות עליך.

  5. הענקת רישיון. Lexmark מעניקה לך את הזכויות הבאות, בתנאי שתמלא אחר כל התנאים של הסכם רישיון זה:

    1. שימוש. אתה רשאי להשתמש בעותק אחד (1) של התוכנה. המונח "שימוש" משמעו שמירה, טעינה, התקנה, הרצה או הצגה של התוכנה. אם Lexmark העניקה לך רישיון לתוכנה לשימוש בו זמנית, עליך להגביל את מספר המשתמשים המורשים למספר המצוין בהסכם שלך עם Lexmark. אינך רשאי להפריד את הרכיבים של התוכנה לשימוש ביותר ממחשב אחד. אתה מסכים שלא תעשה שימוש בתוכנה, באופן מלא או חלקי, בכל צורה אשר תגרום למחיקה, שינוי, הסתרה או טשטוש של המראה החזותי של כל סימן מסחר, שם מסחרי, לבוש מסחרי או הודעת קניין רוחני המופיעים בכל מחשב המציג מסכים הנוצרים בדרך כלל על ידי התוכנה או כתוצאה ממנה.

    2. העתקה. אתה רשאי להכין עותק אחד (1) של התוכנה, אך ורק למטרות גיבוי, ארכיון או התקנה, ובלבד שהעותק יכיל את כל הודעות הבעלות המקוריות של התוכנה. אינך רשאי להעתיק את התוכנה לכל רשת ציבורית או רשת הפצה.

    3. שמירת זכויות. התוכנה, לרבות כל הגופנים, מוגנת בזכויות יוצרים ונמצאת בבעלותה של Lexmark International, Inc.‎ ו/או הספקים שלה. Lexmark שומרת לעצמה את כל הזכויות אשר אינן מוענקות לך במפורש בהסכם רישיון זה.

    4. תוכנה חופשית ("Freeware"). על אף התנאים של הסכם רישיון זה, התוכנה או כל חלק ממנה, המהווים תוכנה המסופקת תחת רישיון ציבורי על ידי צד שלישי ("תוכנה חופשית"), מוענקים לך ברישיון, בכפוף לתנאים של הסכם הרישיון לתוכנה הנלווה לתוכנה חופשית כאמור, בין אם בצורת הסכם נפרד, רישיון עטיפה ("shrink-wrap license") או תנאי רישיון אלקטרוני במועד ההורדה. על השימוש בתוכנה החופשית על ידך יחולו אך ורק התנאים של הרישיון כאמור.

  6. העברה. אתה רשאי להעביר את התוכנה למשתמש קצה אחר. כל העברה חייבת לכלול את כל רכיבי התוכנה, המדיה, החומרים המודפסים והסכם רישיון זה, ואינך רשאי לשמור עותקים של התוכנה או של רכיבים שלה. ההעברה לא תיערך כהעברה בלתי ישירה, כגון משגור. טרם ההעברה, משתמש הקצה המקבל את התוכנה המועברת חייב להסכים לכל התנאים של הסכם רישיון זה. עם העברת התוכנה, הרישיון שלך מבוטל באופן אוטומטי. אינך רשאי להשכיר, להעניק רישיונות משנה או להקצות את התוכנה למעט במידה הקבועה בהסכם רישיון זה, וכל ניסיון לעשות זאת יפר את תוקף ההסכם.

  7. שדרוגים. על מנת לעשות שימוש בתוכנה שזוהתה כשדרוג, עליך ראשית לקבל רישיון לתוכנה המקורית המזוהה על ידי Lexmark כזכאית לשדרוג. לאחר השדרוג, אינך רשאי עוד לעשות שימוש בתוכנה המקורית שהיוותה את הבסיס לזכאות לשדרוג.

  8. הגבלה על הנדסה חוזרת. אינך רשאי לשנות, לפענח, לבצע הנדסה חוזרת, הרכבה חוזרת, הידור חוזר או לתרגם באופן אחר את התוכנה, למעט באופן ובמידה המותרים באופן מפורש על פי החוקים החלים למטרות של תפעוליות ביניים, תיקון שגיאות ובדיקת אבטחה. אם יש לך זכויות סטטוטוריות כאלה, עליך להודיע ל- Lexmark בכתב על כל הנדסה חוזרת, הרכבה חוזרת או הידור חוזר המתוכננים. אינך רשאי לפענח את הקוד של התוכנה, אלא אם הדבר דרוש לצורך השימוש הלגיטימי בתוכנה.

  9. תוכנות נוספות. הסכם רישיון זה חל על עדכונים או תוספות לתוכנה המקורית המסופקים על ידי Lexmark, אלא אם Lexmark קובעת תנאים אחרים יחד עם העדכונים או התוספות.

  10. תקופה. הסכם רישיון זה מצוי בתוקף, אלא אם הסתיים או נדחה. אתה רשאי לדחות או לסיים את הרישיון הזה בכל עת על ידי השמדת כל העותקים של התוכנה, ביחד עם כל השינויים, התיעוד והחלקים הממוזגים בכל צורה שהיא, או באופן אחר כפי שיתואר בהסכם זה. Lexmark רשאית לסיים את הרישיון שלך עם מתן הודעה כי לא מילאת אחר כל תנאי שהוא של הסכם רישיון זה. עם הסיום כאמור, אתה מסכים להשמיד את כל העותקים של התוכנה, ביחד עם כל השינויים, התיעוד והחלקים הממוזגים בכל צורה שהיא.

  11. מסים. אתה מסכים לכך שאתה אחראי לתשלום כל מס, לרבות, ללא הגבלה, כל מס על טובין ושירותים ומס על רכוש אישי, הנובעים מהסכם רישיון זה או מן השימוש שלך בתוכנה.

  12. הגבלה על תביעות. שום תביעה, בכל צורה שהיא, הנובעת מהסכם זה, לא תוגש על ידי מי מן הצדדים למעלה משנתיים לאחר שנוצרה עילת התביעה, למעט כקבוע בדין החל.

  13. הדין החל. על הסכם זה יחולו דיני קנטאקי, ארצות הברית של אמריקה. לא יחולו כל כללי ברירת דינים בכל תחום שיפוט. אמנת האו"ם בדבר המכירה הבינלאומית של טובין לא תחול.

  14. זכויות מוגבלות לממשלת ארה"ב. התוכנה פותחה אך ורק במימון פרטי. זכויות ממשלת ארצות הברית לעשות שימוש בתוכנה קבועות בהסכם זה ומוגבלות ב- DFARS 252.227-7014 ובהוראות דומות של FAR (או כל תקנות סוכנות מקבילות או סעיפי חוזה מקבילים).

  15. הסכמה לשימוש בנתונים. אתה מסכים לכך ש- Lexmark, הגורמים הקשורים לה והסוכנים שלה רשאים לאסוף את המידע שאתה מספק ולעשות בו שימוש ביחס לשירותי תמיכה שתבקש ושיבוצעו בקשר עם התוכנה. Lexmark מסכימה לא לעשות שימוש במידע זה בצורה שתזהה אותך באופן אישי, למעט במידת הנדרשת על מנת לספק את השירותים כאמור.

  16. הגבלות על יצוא. אינך רשאי (א) לרכוש, לשלוח, להעביר או לייצא מחדש, באופן ישיר או עקיף, את התוכנה או כל מוצר ישיר שלה, תוך הפרה של כל חוקי יצוא החלים, או (ב) להרשות שיעשה שימוש בתוכנה לכל מטרה האסורה על פי אותם חוקי יצוא, לרבות, ללא הגבלה, הפצת כלי נשק גרעיניים, כימיים או ביולוגיים.

  17. הסכם לחוזה אלקטרוני. אתה ו- Lexmark מסכימים ליצור הסכם רישיון זה באופן אלקטרוני. פירוש הדבר הוא שבעת לחיצה על לחצן "מסכים" או "כן" בדף זה או שימוש במוצר זה, אתה מאשר את הסכמתך לתנאים ולהתניות בהסכם רישיון זה ואתה עושה זאת מתוך כוונה "לחתום" על חוזה עם Lexmark.

  18. מעמד וסמכות להיכנס לחוזה. אתה מציג כי אתה בגיר מבחינה משפטית במקום בו אתה חותם על הסכם רישיון זה ואם הדבר רלבנטי, כי אתה מוסמך כראוי על ידי המעסיק שלך או האחראי עליך להיכנס לחוזה זה.

  19. ההסכם המלא. הסכם תוכנה זה (לרבות כל תוספת או תיקון להסכם רישיון זה המצורפים לתוכנה) הינו ההסכם המלא בינך לבין Lexmark ביחס לתוכנה. למעט הוראות הקובעות אחרת בהסכם זה, תנאים אלה גוברים על כל מסר, הצעה ומצג קודמים או מקבילים, בעל פה או בכתב, ביחס לתוכנה או לכל נושא הכלול בהסכם רישיון זה, למעט במידה ותנאים חיצוניים כאמור אינם עומדים בסתירה לתנאי הסכם רישיון זה, כל הסכם אחר בכתב שנחתם על ידך ועל ידי Lexmark בקשר עם השימוש שלך בתוכנה). במידה וכל מדיניות או תוכנית תמיכה של Lexmark עומדת בסתירה לתנאים של הסכם רישיון זה, יגברו התנאים של הסכם רישיון זה.