התקנת אפשרויות פנימיות

סמל זהירות סכנת הלם חשמלי זהירות - סכנת התחשמלות:  אם תיגש ללוח הבקר או תתקין חומרה אופציונלית או התקני זיכרון לאחר הגדרת המדפסת, כבה את המדפסת ונתק את כבל החשמל משקע החשמל לפני שתמשיך. אם מחוברים למדפסת התקנים אחרים כלשהם, כבה גם אותם ונתק את כל הכבלים המוליכים אל המדפסת.

אפשרויות פנימיות זמינות

גישה ללוח הבקר

סמל זהירות סכנת הלם חשמלי זהירות - סכנת התחשמלות: אם תיגש ללוח הבקר או תתקין חומרה אופציונלית או התקני זיכרון לאחר הגדרת המדפסת, כבה את המדפסת ונתק את כבל החשמל משקע החשמל לפני שתמשיך. אם קיימים התקנים אחרים המחוברים למדפסת, כבה גם אותם ונתק כבלים כלשהם המתחברים למדפסת.
  1. פתח את דלת הגישה של לוח הבקר.

    The illustration shows the system board door.
  2. אתר את דלת כרטיס הזיכרון.

    אזהרה-נזק אפשרי: רכיבים אלקטרוניים בלוח הבקר ניזוקים בקלות מחשמל סטטי. גע בחלק מתכתי כלשהו במדפסת לפני שתיגע ברכיבים אלקטרוניים כלשהם בלוח הבקר או במחברים.
    The illustration shows the location of the memory card connector in the controller board.

התקנת כרטיס אופציונלי

סמל זהירות סכנת הלם חשמלי זהירות - סכנת התחשמלות: אם תיגש ללוח הבקר או תתקין חומרה אופציונלית או התקני זיכרון לאחר הגדרת המדפסת, כבה את המדפסת ונתק את כבל החשמל משקע החשמל לפני שתמשיך. אם מחוברים למדפסת התקנים אחרים כלשהם, כבה גם אותם ונתק את כל הכבלים המוליכים אל המדפסת.
אזהרה-נזק אפשרי: רכיבים אלקטרוניים על לוח המערכת נפגמים בקלות מחשמל סטטי. גע בחפץ מתכתי כלשהו במדפסת לפני שתיגע ברכיבים אלקטרוניים או במחברים כלשהם בלוח המערכת.
  1. גש ללוח המערכת.

    למידע נוסף, ראה גישה ללוח הבקר.

  2. הוצא את הכרטיס האופציונלי מאריזתו.

    אזהרה-נזק אפשרי: הימנע ממגע עם נקודות החיבור לאורך קצה הכרטיס.
  3. אחוז בכרטיס בצדדיו ויישר את הפינים מפלסטיק (1) שעל הכרטיס עם החורים (2) בלוח המערכת.

  4. דחוף בחוזקה את הכרטיס למקומו כפי שמוצג באיור.

    Optional card attached to the controller board
    אזהרה-נזק אפשרי: התקנה לא נכונה של הכרטיס עשויה לגרום לנזק לכרטיס וללוח המערכת.
    הערה: כל אורך המחבר על הכרטיס חייב לגעת ולהתיישר עם לוח המערכת.
  5. סגור את דלת הגישה ללוח המערכת.

    הערה: לאחר שתוכנת המדפסת ואפשרויות חומרה כלשהן מותקנות, ייתכן שיהיה צורך להוסיף ידנית את האפשרויות במנהל התקן המדפסת כדי שיהיו זמינות לעבודות הדפסה. למידע נוסף, ראה הוספת אפשרויות זמינות במנהל התקן המדפסת.