הפעלת יישומי מסך הבית

חיפוש מידע על היישומים במסך הבית

המדפסת מגיעה עם יישומים מתוקנים מראש המיועדים למסך הבית. לפני שתוכל להשתמש ביישומים אלו, תחילה עליך להפעיל ולהגדיר יישומים אלו באמצעות שרת האינטרנט המובנה. למידע נוסף על גישה לשרת האינטרנט המובנה, ראה את גישה לשרת האינטרנט המובנה.

למידע נוסף על ההגדרה והשימוש ביישומי מסך הבית, בצע את הפעולות הבאות:

  1. עבור אל http://support.lexmark.com.

  2. לחץ על Software Solutions (פתרונות תוכנה) ובחר אחת מהאפשרויות הבאות:

    • Scan to Network (סריקה לרשת)—מאפשר לחפש פרטים על היישום Scan to Network.

    • Other Applications (יישומים אחרים)—מאפשר לחפש פרטים על יישומים אחרים.

  3. לחץ על הכרטיסייה Manuals (מדריכים), ולאחר מכן בחר את המסך עבור יישום מסך הבית.

הגדרת טפסים ומועדפים

סמל

תיאור

Forms and Favorites icon

היישום עוזר לך לפשט ולהזרים תהליכי עבודה על ידי כך שהוא מאפשר לך למצוא במהירות ולהדפיס טפסים מקוונים המשמשים לעתים תכופות ישירות ממסך הבית.

הערה: המדפסת זקוקה לאישור לדשת לתיקיית הרשת, לאתר FTP או לאתר איטרנט שבו מאוחסת הסימנייה. מהמחשב שבו מאוחסנת הסימנייה, השתמש בהגדרות אבטחת שיתוף וחומת אש כדי לאפשר למדפסת לפחות גישת קריאה. לקבלת עזרה ראה את התיעוד שמצורף למערכת ההפעלה.


  1. פתח את דפדפן האינטרנט ולאחר מכן הקלד את כתובת ה- IP של המדפסת בשדה הכתובת.

    הערה: הצג את כתובת IP של המדפסת במסך הבית של לוח הבקרה של המדפסת. כתובת ה- IP מוצגת כארבע סדרות של מספרים המופרדים על-ידי נקודות, כגון 123.123.123.123.
  2. לחץ Settings (הגדרות) > Device Solutions (פתרונות התקן) > Solutions (eSF) (פתרונות (eSF)) > Forms and Favorites (טפסים ומועדפים).

  3. הגדר את הסימנייה ולאחר מכן התאם אישית את ההגדרות.

  4. לחץ על Apply (החל).

כדי להשתמש ביישום, גע ב- Forms and Favorites (טפסים ומועדפים) במסך הבית של המדפסת ולאחר מכן נווט בקטגוריות הטפסים או חפש את הטפסים על פי מספר טופס, שם או תיאור.

הגדרת סריקה לרשת

סמל

תיאור

Scan to Network icon

היישום מאפשר לך ללכוד תמונה דיגיטלית של מסמך מודפס ולנתב אותו לתיקיית הרשת המשותפת. ניתן להגדיר עד 30 יעדי קובץ ייחודיים.

הערות:

  • למדפסת חייבת להיות רשות לכתוב ליעד. מהמחשב שבו מוגדר היעד, השתמש בהגדרות אבטחת שיתוף וחומת אש כדי לאפשר למדפסת לפחות גישת כתיבה. לקבלת עזרה ראה את התיעוד שמצורף למערכת ההפעלה.
  • הסמל Scan to Network (סריקה לרשת) מופיע רק כאשר יעד אחד או יותר מוגדרים.

  1. פתח את דפדפן האינטרנט ולאחר מכן הקלד את כתובת ה- IP של המדפסת בשדה הכתובת.

    הערה: הצג את כתובת IP של המדפסת במסך הבית של לוח הבקרה של המדפסת. כתובת ה- IP מוצגת כארבע סדרות של מספרים המופרדים על-ידי נקודות, כגון 123.123.123.123.
  2. Click Settings (הגדרות) > Device Solutions (פתרונות התקן) > Solutions (eSF) (פתרונות (eDF)) > Scan to Network (סריקה לרשת).

  3. הגדר את היעדים ולאחר מכן התאם אישית את ההגדרות.

  4. לחץ על Apply (החל).

כדי להשתמש ביישום, גע ב- Scan to Network (סריקה לרשת) במסך הבית של המדפסת ולאחר מכן מלא אחת ההנחיות שעל מסך המדפסת.

התקנת ה- MFP שלי

סמל

תיאור

My MFP icon

היישום מאפשר לך להתאים אישית את הגדרות מסך המגע ולאחסן העדפות אלה בכונן הבזק. בכל פעם שאתה רוצה להעתיק, לשלוח בפקס או לסרוק, חבר את כונן ההבזק ליציאת USB של המדפסת. כל ההעדפות האישיות שלך נטענות אוטומטית, כולל הגדרות משימה, העדפות מסך בית ופנקס כתובות.

הערה: הסמל מופיע רק כאשר כונן הבזק עם הגדרות My MFP מחובר ליציאת USB של המדפסת.


כדי להפעיל את My MFP, חבר כונן הבזק ליציאת USB של המדפסת ולאחר מכן מלא אחר ההוראות שבמסך הבית של המדפסת כדי להפעיל את אשף ההתקנה.

כדי להשתמש ב-My MFP, חבר כונן הבזק ליציאת USB של המדפסת בכל פעם שתרצה להעתיק, לשלוח פקס או לסרוק.

הבנת WS-Scan

סמל

תיאור

WS-Scan icon

היישום Web Services-Scan מאפשר לסרוק מסמכים במדפסת רשת, ולאחר מכן לשלוח את התמונה הסרוקה למחשב. WS-Scan הוא יישום של Microsoft הזהה לאפשרות Scan to Network, אך יש לו את היכולת לשלוח את התמונה הסרוקה ליישום מבוסס Windows. למידע נוסף על WS-Scan, ראה את התיעוד של Microsoft.

הערה: הסמל מופיע בדף הבית של המדפסת רק כאשר קיים מחשב שרשום במדפסת הרשת. במחשב חייבת להיות מותקנת מערכת ההפעלה Windows 8, Windows 7 או Windows Vista.