מידע בטיחותי

חבר את כבל החשמל ישירות לשקע חשמלי תקני ובעל הארקה הסמוך למוצר ושהגישה אליו קלה.

סמל זהירות סטנדרטי זהירות - אפשרות לפציעה: אין להשתמש במוצר זה עם כבלים מאריכים, מפצלים בעלי מספר שקעים מרובים, כבלים מאריכים בעלי מספר שקעים, או סוגים אחרים של התקנים מגיני מתח או אל פסק. קיבולת צריכת החשמל של אביזרים כאלה עשויה לגיע בקלות לעומס יתר בגלל מדפסת לייזר ועלולים להיגרם ביצועי מדפסת לא טובים, נזק לרכוש או סכנת דליקה.

אל תציב מוצר זה ואל תשתמש בו בסמוך למים או מקומות רטובים.

סמל זהירות סטנדרטי זהירות - אפשרות לפציעה: במוצר זה נעשה שימוש בלייזר. שימוש בפקדים או התאמות או ביצוע נהלים אחרים מאלה המצוינים בזאת עלול להסתיים בחשיפה לקרינה מסוכנת.

בתהליך ההדפסה, המוצר מחמם את חומרי ההדפסה והחום עשוי לגרום לשחרור פליטות מחומרי ההדפסה. עליך להבין את הסעיף בהוראות ההפעלה הדן בהנחיות לבחירת חומרי הדפסה כדי למנוע את האפשרות של פליטות מזיקות.

סמל זהירות משטח חם זהירות - משטח חם: ה- fuser והחלק הפנימי של המדפסת הסמוך ל- fuser עלולים להיות חמים. להפחתת הסיכון לפגיעה מרכיב חם, יש לאפשר למשטח להתקרר לפני הסרת נייר מאזור זה.
סמל זהירות משטח חם זהירות - משטח חם: פנים המדפסת עלול להיות חם. להפחתת הסיכון לפגיעה מרכיב חם, יש לאפשר למשטח להתקרר לפני שנוגעים בו.
סמל זהירות סטנדרטי זהירות - אפשרות לפציעה:  סוללת הליתיום שבמוצר זה אינה מיועדת להחלפה. קיימת סכנת התפוצצות אם סוללת ליתיום אינה מוחלפת בצורה נכונה. אל תטען מחדש, אל פרק ואל תשרוף סוללת ליתיום. השלך סוללות משומשות בהתאם להוראות היצרן ובהתאם לתקנות המקומיות.
סמל זהירות סטנדרטי זהירות - אפשרות לפציעה: משקל המדפסת גדול מ- 18 ק"ג (40lb) ומשום כך, כדי להרים אותה, דרושים שני אנשים או יותר שהוכשרו לכך.
סמל זהירות סטנדרטי זהירות - אפשרות לפציעה:  לפני העברת המדפסת, בצע את ההנחיות הבאות כדי למנוע פציעה או נזק למדפסת.

השתמש רק בכבל החשמל המסופק עם המוצר או בכבל חשמל חלופי המאושר על-ידי היצרן.

סמל זהירות סטנדרטי זהירות - אפשרות לפציעה: להפחתת סכנת שריפה, השתמש רק בכבל התקשורת (RJ-11) שמסופק עם המוצר, או UL Listed 26 AWG או תחליף גדול יותר בעת חיבור מוצר זה לרשת טלפונים ציבורית.
סמל זהירות סכנת הלם חשמלי זהירות - סכנת התחשמלות: ודא שכל החיבורים החיצוניים (דוגמת Ethernet וחיבורי מערכת טלפון) מותקנים כהלכה ביציאות המסומנות המיועדות לחיבורם.

מוצר זה תוכנן, נבדק ואושר כדי לעמוד בתקני הבטיחות הגלובליים המחמירים בשימוש ברכיבים ספציפיים של היצרן. אפשר שמאפייני הבטיחות של חלקים אחדים לא תמיד יהיו מובנים מאליהם. היצרן לא ישא באחריות לשימוש בחלקי חילוף אחרים.

סמל זהירות סטנדרטי זהירות - אפשרות לפציעה:  אל תחתוך, תפתל, תכופף, תמחץ את כבל החשמל ואל תניח חפצים כבדים עליו. אל תאפשר שחיקה או מתיחה של כבל החשמל. אל תלחץ את כבל החשמל בין חפצים דוגמת רהיטים לבין קירות. כל אחד מהמקרים לעיל קיימת סכנה של שריפה או התחשמלות. בדוק בקביעות אם קיימות בעיות מסוג זה בכבל החשמל. נתק את כבל החשמל משקע החשמל לפני שתבדוק אותו.

לשירות ותיקונים, מלבד אלה המוזכרים בתיעוד למשתמש, פנה לנציג שירות.

סמל זהירות סכנת הלם חשמלי זהירות - סכנת התחשמלות: כדי להימנע מסכנת התחשמלות בעת ניקוי החלק הפנימי או החיצוני של המדפסת, נתק את כבל החשמל משקע החשמל ונתק את כל הכבלים המחוברים למדפסת לפני שתמשיך.
סמל זהירות סכנת הלם חשמלי זהירות - סכנת התחשמלות: אין להשתמש בפקס בזמן סערת ברקים. אל תתקין מוצר זה ואל תבצע חיבורי חוטים או חשמל כלשהם, כגון חיבור הפקס, כבל החשמל או הטלפון, במהלך סופת ברקים.
סמל זהירות סכנת מעידה זהירות - סכנת התהפכות: תצורות הניצבות על הרצפה מחייבות ריהוט נוסף לצורך יציבות. אם אתה משתמש באפשרויות קלט מרובות, עליך להשתמש במעמד או בבסיס מדפסת. אם רכשת מדפסת רב-תכליתית (MFP) שסורקת, מעתיקה ושולחת פקסים, ייתכן שתזדקק לרהיטים נוספים. למידע נוסף, ראה www.lexmark.com/multifunctionprinters.
סמל זהירות סכנת הלם חשמלי זהירות - סכנת התחשמלות: אם אתה ניגש ללוח המערכת או מתקין חומרה אופציונלית או התקני זיכרון לאחר הגדרת המדפסת, כבה את המדפסת ונתק את כבל החשמל מהשקע שבקיר לפני שתמשיך. אם מחוברים למדפסת התקנים אחרים כלשהם, כבה גם אותם ונתק את כל הכבלים המוליכים אל המדפסת.
סמל זהירות סטנדרטי זהירות - אפשרות לפציעה: כדי להפחית את סכנת חוסר היציבות של הציוד, טען כל מגש בנפרד. שמור את כל יתר המגשים סגורים עד שיהיה עליך לפתוח אותם.

שמור הוראות אלה.