הבנת מסכי ואפשרויות ההעתקה

העתק מ

אפשרות זו פותחת מסך שבו ניתן להזין את גודל המסמכים שבכוונתך להעתיק.

העתק אל

אפשרות זו פותחת מסך שבו ניתן להזין את גודל וסוג הנייר שעליו יודפסו העותקים.

קנה מידה

אפשרות זו יוצרת מהעותק תמונה שגודלה מותאם בצורה פרופורציונלית בטווח של 25% עד 400%. ניתן גם לבחור בהגדרת קנה מידה אוטומטית.

כהות

אפשרות זו קובעת עד כמה העותקים יהיו בהירים או כהים ביחס למסמך המקורי.

תוכן

אפשרות זו אומרת למדפסת מהו סוג מסמך המקור. בחר באפשרויות 'טקסט', 'טקסט/תצלום', 'תצלום' או 'תמונה מודפסת'.

צדדים (דופלקס)

השתמש באפשרות זו לבחירת הגדרות להדפסה דו-צדדית (דופלקס). ניתן להדפיס עותקים על צד אחד של הנייר או על שני צדי הנייר, ליצור עותקים דו-צדדיים (דופלקס) של מסמכי מקור דו-צדדיים, ליצור עותקים דו-צדדיים ממסמכי מקור חד-צדדיים, או ליצור עותקים חד-צדדיים ממסמכי מקור דו-צדדיים.

איסוף

אפשרות זו אוספת את הדפים של משימת הדפסה לפי הסדר בעת הדפסת מספר עותקים של המסמך. הגדרת ברירת המחדל של היצרן עבור 'איסוף' היא 'פועל'. עמודי הפלט של העותקים יהיו מסודרים (1,2,3) (1,2,3) (1,2,3). אם ברצונך לשמור יחד את כל העותקים של כל עמוד, כבה את האפשרות 'איסוף', והעותקים יהיו מסודרים (1,1,1) (2,2,2) (3,3,3).

אפשרויות

נגיעה בלחצן האפשרויות פותחת מסך המאפשר לשנות את ההגדרות 'חיסכון בנייר', 'הדמיה מתקדמת', 'משימה מותאמת אישית', 'גיליונות מפריטים', 'הסטת שוליים', 'מחיקת קצוות', 'כותרת עליונה/תחתונה', 'יצירת חוברות', 'ציפוי', 'דו-צדדי מתקדם' ו'שמירה כקיצור דרך'.

יצירת חוברת

אפשרות זו יוצרת רצף של פלט אסוף שאותו ניתן לקפל או לקפל ולשדך ליצירת חוברת בגודל מחצית דף של המסמך המקורי וכאשר כל הדפים מסודרים לפי הסדר.

הערות:

חיסכון בנייר

אפשרות זו מאפשרת להדפיס יחד על עמוד אחד שני עמודים או יותר ממסמך מקור. תכונת 'חיסכון בנייר' נקראת גם הדפסת N-up. האות N מציינת מספר. לדוגמה, האפשרות ‎2-up תגרום להדפסת שני עמודי מסמך על עמוד בודד, ו-‏‎4-up תגרום להדפסת ארבעה עמודי מסמך על עמוד בודד. נגיעה ב'הדפס גבולות עמוד' מוסיפה לעמוד הפלט או מסירה מעמוד הפלט את קו המתאר המקיף את עמודי מסמך המקור.

הדמיה מתקדמת

אפשרות זו מאפשרת להתאים את הפריטים 'הסרת רקע', 'ניגודיות', 'פרטי הצללה', 'סריקה קצה-לקצה', 'הסרת צבע', 'צבע אוטומטי', 'תמונת תשליל', 'חדות' ו'תמונת מראה' לפני העתקת המסמך.

משימה מותאמת אישית

אפשרות זו משלבת משימות סריקה מרובות למשימה בודדת.

הערה: יתכן שאפשרות 'משימה מותאמת אישית' לא תהיה זמינה בכל דגמי המדפסת.

גיליונות מפרידים

אפשרות זו ממקמת פיסת נייר ריקה בין עותקים, עמודים ומשימות הדפסה. הגיליונות המפריטים יכולים להישלף ממגש המכיל נייר מסוג אחר או בצבע אחר מהנייר המשמש להדפסת העותקים.

הסטת שוליים

אפשרות זו מגדילה את השוליים במרחק מסוים. הדבר יכול להיות שימושי אם ברצונך לספק מקום לכריכה או חירור עותקים. השתמש בחיצי ההגדלה או ההקטנה כדי להגדיר את גודל השוליים הרצוי. אם השוליים הנוספים גדולים מדי, העותק ייחתך.

מחיקת קצוות

אפשרות זו מונעת סימני מריחה או הדפסת מידע סמוך לקצוות המסמך. ניתן לבחור למחוק שטח שווה סביב כל ארבעת הקצוות של הנייר, או לבחור קצה מסוים. 'מחיקת קצוות' תמחק את כל מה שנמצא בתחומי האזור שנבחר, ולא יישאר דבר מודפס בחלק זה של הנייר.

כותרת עליונה/תחתונה

אפשרות זו מפעילה את הפריטים 'תאריך/שעה', 'מספר עמוד', 'מספר בייטס' או 'טקסט מותאם אישית' ומדפיסה אותם במיקום המיועד בכותרת העליונה או התחתונה.

ציפוי

אפשרות זו יוצרת סימן מים (או הודעה) המכסה את תוכן העותק. ניתן לבחור באפשרויות 'דחוף', 'סודי', 'עותק' ו'טיוטה', או שניתן להזין הודעה מותאמת אישית בשדה 'הזן טקסט מותאם אישית'. המילה שתבחר תופיע בגוון חיוור ובאותיות גדולות על פני כל אחד מהעמודים.

הערה: כמו כן, איש התמיכה במערכת יכול ליצור ציפוי מותאם אישית. לאחר יצירת ציפוי מותאם אישית, יוצג גם לחצן עם סמל הציפוי.

דו-צדדי מתקדם

אפשרות זו קובעת האם המסמכים יודפסו על צד אחד של הנייר או על שני צדי הנייר, את כיוון מסמכי המקור ואת אופן כריכת המסמכים.

שמירה כקיצור דרך

אפשרות זו מאפשרת לשמור את ההגדרה הנוכחית כקיצור דרך.