מידע על בטיחות

חבר את כבל החשמל לשקע חשמל מוארק ונגיש הנמצא בסמוך למוצר.

אל תציב מוצר זה ואל תשתמש בו בסמוך למים או מקומות רטובים.

מוצר זה משתמש בממסר פחת. מומלץ לבצע בדיקה חודשית של ממסר הפחת.

standard caution icon זהירות - אפשרות לפציעה: במוצר זה נעשה שימוש בלייזר. שימוש בפקדים או התאמות או ביצוע נהלים אחרים מאלה המצוינים בזאת עלול להסתיים בחשיפה לקרינה מסוכנת.

בתהליך ההדפסה, המוצר מחמם את חומרי ההדפסה והחום עשוי לגרום לשחרור פליטות מחומרי ההדפסה. עליך להבין את הסעיף בהוראות ההפעלה הדן בהנחיות לבחירת חומרי הדפסה כדי למנוע את האפשרות של פליטות מזיקות.

standard caution icon זהירות - אפשרות לפציעה:  סוללת הליתיום שבמוצר זה אינה מיועדת להחלפה. קיימת סכנת התפוצצות אם סוללת ליתיום אינה מוחלפת בצורה נכונה. אל תטען מחדש, אל פרק ואל תשרוף סוללת ליתיום. השלך סוללות משומשות בהתאם להוראות היצרן ובהתאם לתקנות המקומיות.
hot_surface caution icon זהירות - משטח חם: החלק הפנימי של המדפסת עלול להיות חם. להפחתת הסיכון לפגיעה מרכיב חם, יש לאפשר למשטח להתקרר לפני שנוגעים בו.
standard caution icon זהירות - אפשרות לפציעה:  The printer weighs more than 55 kg (121 lb), and requires at least four persons or a properly rated mechanical handling system to lift it safely.
standard caution icon זהירות - אפשרות לפציעה:  לפני העברת המדפסת, פעל בהתאם להנחיות הבאות כדי למנוע פציעה או גרימת נזק למדפסת:

השתמש רק בכבל החשמל המסופק עם המוצר או בכבל חשמל חלופי המאושר על-ידי היצרן.

השתמש רק בכבל התקשורת (RJ-11) המסופק עם המוצר או בתחליף ‎26 AWG או יותר בעת חיבור מוצר זה לרשת הטלפון הממותגת הציבורית.

shock_hazard caution icon זהירות - סכנת התחשמלות: אם אתה ניגש ללוח המערכת או מתקין חומרה אופציונלית או התקני זיכרון לאחר הגדרת המדפסת, כבה את המדפסת ונתק את כבל החשמל מהשקע שבקיר לפני שתמשיך. אם מחוברים למדפסת התקנים אחרים כלשהם, כבה גם אותם ונתק את כל הכבלים המוליכים אל המדפסת.
shock_hazard caution icon זהירות - סכנת התחשמלות: ודא שכל החיבורים החיצוניים (דוגמת Ethernet וחיבורי מערכת טלפון) מותקנים כהלכה ביציאות המסומנות המיועדות לחיבורם.

מוצר זה תוכנן, נבדק ואושר כדי לעמוד בתקני הבטיחות הגלובליים המחמירים בשימוש ברכיבים ספציפיים של היצרן. אפשר שמאפייני הבטיחות של חלקים אחדים לא תמיד יהיו מובנים מאליהם. היצרן לא ישא באחריות לשימוש בחלקי חילוף אחרים.

standard caution icon זהירות - אפשרות לפציעה:  אל תחתוך, תפתל, תכופף, תמחץ את כבל החשמל ואל תניח חפצים כבדים עליו. אל תאפשר שחיקה או מתיחה של כבל החשמל. אל תלחץ את כבל החשמל בין חפצים דוגמת רהיטים לבין קירות. כל אחד מהמקרים לעיל קיימת סכנה של שריפה או התחשמלות. בדוק בקביעות אם קיימות בעיות מסוג זה בכבל החשמל. נתק את כבל החשמל משקע החשמל לפני שתבדוק אותו.

לשירות ותיקונים, מלבד אלה המוזכרים בתיעוד למשתמש, פנה לספק שירות מקצועי.

shock_hazard caution icon זהירות - סכנת התחשמלות: למניעת סכנת התחשמלות בעת ניקוי החלק החיצוני השל המדפסת, נתק את כבל החשמל מהשקע שבקיר ונתק את כל הכבלים מהמדפסת לפני שתמשיך.
shock_hazard caution icon זהירות - סכנת התחשמלות: אין להשתמש בפקס בזמן סערת ברקים. אל תתקין מוצר זה ואל תבצע חיבורי חוטים או חשמל כלשהם, כגון חיבור הפקס, כבל החשמל או הטלפון, במהלך סופת ברקים.
tipping_hazard caution icon זהירות - סכנת התהפכות: תצורות הניצבות על הרצפה מחייבות ריהוט נוסף לצורך יציבות. עליך להשתמש במעמד מדפסת או בבסיס מדפסת אם אתה משתמש במגש קלט בקיבולת גבוהה, ביחידת דופלקס ובאפשרות קלט, או במספר אפשרויות קלט. אם רכשת מדפסת רב-תכליתית (MFP) הסורקת, מעתיקה, ושולחת פקס, ייתכן שיידרש ריהוט נוסף. למידע נוסף, ראה www.lexmark.com/multifunctionprinters.

שמור הוראות אלה.